Metafizyczne znaczenie hematytu

Hematyt, jeden z najbardziej nieodpartych kamieni, które nabyłem. Zanim wejdziesz do szczegółowych informacji na temat tego kamienia, pozwól mi powiedzieć o jego atrakcyjności. Kolor Hematytu jest ciemnobrązowy metalicznie stalowo szary i trochę słabiej. Jedno słowo do opisu Hematyt jest eleganckie. Kiedy koraliki hematytowe są połączone z innymi koralikami na bransoletkę lub naszyjnik, daje to produktowi wyjątkową elegancję z metalicznym ciemnoszarym szarym kolorem. Zwiększa piękno innych kamieni w połączeniu. Ok, wystarczy mówić o tylko zewnętrznym pięknie.

Pierwszy porządek miał małe małe rzeczy. Zauważyłem, że ludzie mają kamienie o rozmiarze / lub większym niż amerykański kwartał i właśnie tego szukałem. Pierwsze zamówienie były naprawdę małe, ale wciąż dobra cena (pic z władcą, który pokazał, że były technicznie 1in, ale nadal małe). Ale po jakimś czasie zdecydowałem się dać im jeszcze jedną próbę, bo naprawdę chciałem innego hematytu w rozmiarze palmowym. Drugie zamówienie wydali miły duże widziałem w innych opinii i byłem bardzo zadowolony !!!! (Obrazek obok notatki po to, aby uzyskać informacje o rozmiarach) Idk, jeśli zabrakło im większego pierwszego lub ktoś je zapłacił. Tak czy inaczej to świetna cena i jakość, ale jeśli chodzi o rozmiar, to może być tylko rzeczą szczęścia.

Wierzę mocno, że nasze fizyczne ciało jest faktycznie zakorzenione, i dotknięte wyższymi płaszczyznami istnienia. Jeśli więc mamy kondycję gdzieś w ciele fizycznym, to gdzieś w subtelnych ciałach naszego mikrokosmosu występuje nierównowaga energetyczna. Czasami te siły mogą być bezpośrednio lub pośrednio stymulowane przez kryształy i kamienie, a nawet można spróbować sobie w ten sposób pomóc, zwłaszcza że jest całkowicie nieszkodliwa i tania.

Choć strony z informacjami o książkach i informacjach z pewnością mają swoje miejsce, chcielibyśmy zaznaczyć, że nie muszą być one używane jako wirtualne mapy drogowe, jeśli chodzi o pracę z energią krystaliczną. W niektórych przypadkach czytanie książki lub artykułu internetowego przed rozpoczęciem pracy z kryształem może stworzyć oczekiwania, te oczekiwania mogłyby ewentualnie stać się blokadą relacji, którą moglibyśmy mieć z tym kryształem!


Hematyt jest bardzo podobny do wielu różnych kamieni szlachetnych, ale technicznie pozostaje bez związku. Niektóre podobne kamienie to piryt i markazit, które dzielą się na charakterystyczny metaliczny połysk hematytu. Hematyt jest jedną z wielu form tlenku żelaza. Tlenek żelaza jest często uznawany za środek barwiący dla wielu popularnych kamieni szlachetnych, w tym krwawnika, granatu, ruby ​​i spinelu Żelazo tlenku żelaza jest również składem chemicznym otaczającej skały matrycy różnego rodzaju kamieni szlachetnych, w tym matrycy opałowej głowicy i tygrysa.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Masa cząsteczkowa hematytu

Koraliki, Hematyt i Kamień szlachetny